2013. május 22., szerda

Prológus

Meghoztam a bevezető részt:) Aki olvassa az komizzon is..nagyon örülnék..kritika is jöhet:) Jó olvasást.Puszi:* Xx

Kinyitottam a szemem, a napsugarai lassan szűrődtek be az ablakon. Körbe néztem, de sehol sem láttam őt..lehet hogy valami dolga akadt, mostanában alig látom, az is csoda hogy tegnap este velem aludt. Felkeltem, elindultam le a konyhába. Elővettem a hűtőből a müzlit, lépteket hallottam a hátam mögött. Majd magához húzott valaki.
- Szép reggelt szerelmem.-belepuszilt a nyakamba, megfordultam hogy lássam az arcát.
- Azt hittem, hogy elmentél.-mondtam neki kissé flegmán, de reggel van ilyenkor mindig durcás vagyok, főleg ha nincs mellettem.
- Rád mindig van időm.-mosolygott rám, azokkal az elképesztően szép szemeivel, kezét a derekamra csúsztatta, majd ajkát az enyémre tapasztotta, legbelül viszonozni akartam, de nem tettem.
- Az utóbbi napokban nem nagyon, szakítasz rám időt, valld be!- levettem a kezét a derekamról és felrohantam a szobámba. Természetesen utánam jött, még szerencsém hogy apu dolgozik ilyenkor, Ariel, a hugom,pedig a barátnőjénél aludt.
-Kicsim, már megint kezded? Most komolyan szeretlek, de tanulnom is kell, nem lehetek mindig veled.-leült mellém az ágyra, végig simította combomon a kezét.
-Mindig?! Én csak annyit kérek, hogy többet találkozzunk, vagy...neked..nem is..hiányzok?.-az utolsó szónál elcsuklott a hangom, nem válaszolt maga elé nézett, görcsösen üres lett a tekintete. Telefonja megcsörrent felkapta és lerohant a lépcsőn.
-Aha........értem.......10 perc múlva találkozunk...cső.-ennyit szűrtem ki a beszélgetésből. Majd egy ajtó csapódást hallottam, REMEK, el sem köszönt.

2 megjegyzés:

ŁittŁe Điana írta...

Imádooom! Várom az 1.fejezetet!! Puszii.<3 (Little'Barbie)

Unknown írta...

Kinguum.*--* <3